diumenge, 21 d’abril del 2013

Excursió a la 1ª Trobada Canina Vila de Moià

El dissabte 20 d'Abril de 2013 vaig agafar els peluts i em vaig dirigir cap a Moià, a la 1ª Trobada Canina Vila de Moià, organitzada per l'Associació Catalana d'Excursionisme Caní (ACEC). Allí vam passar un molt bon matí, on el Blitz (que estava passant amb nosaltres el cap de setmana) i la Zuca van gaudir molt!


La Zuca i en Blitz
En aquesta primera jornada de la 1ª Trobada Canina Vila de Moià, l'ACEC ens va preparar una ruta per Moià molt maca i amb tots els detalls d'organització, com el marcatge del recorregut i guies per obrir i tancar el grup, que van permetre un passeig fluid i sense problemes tot i ser una gran manada canina i humana. La ruta transcorria per camins fàcils i bonics, amb pas pel pantà, on com sempre els peluts van gaudir com nens del joc aquàtic. De fet, després de revolcar-se per fems i tifes de vaca i trepitjar bassals profunds de fang, a la Zuca li va anar de perles el bany per tornar a recuperar la seva blancor...


Gran manada!
Bonica ruta i amb marques a tot el recorregut
Al pantà
En Blitz no el vaig poder deslligar, ja que no està acostumat a sociabilitzar-se amb altres gossos. Però la seva obediència en el passeig va permetre que tant ell com jo gaudíssim de la caminada. Abans d'anar cap a Moià em preocupava poder tenir problemes de relació amb altres gossos, més que res pels seus 40 i pico kilos... Però em va sorprendre molt positivament la ignorància mostrada per en Blitz, mantenint-se sempre al meu costat amb la corretja i sense interès de relació amb la resta. També em preocupava que patís massa amb la calor, però aquesta es va comportar i donant-li aigua amb freqüència va aguantar com un campió. 

Moltes gràcies a l'ACEC per la sortida i per la seva feina, sempre tan ben feta!


Podreu trobar unes quantes fotos al Facebook.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada