dilluns, 1 d’abril del 2013

Passejada a Gelida!

El diumenge de Setmana Santa vam apuntar-nos a la passejada de gossos organitzada a Gelida. Va ser tot un èxit quant a participació, 25 gossos! A Calazuca ens vam emportar el Balam i la Zuca, que van disfrutar com bojos.

Foto de grup en el punt de trobada (foto de l'organitzadora, la Cristina)
Des del pàrquing del camp de futbol de Gelida vam fer camí direcció el Montcau, sense arribar-hi, i vam recular pel mateix camí. L'anada va ser de pujada (déu ni dó!) per posar a prova a tots els propietaris... A mitja pujada vam fer parada per esmorzar a la Font del Senyor, ideal per recarregar forces. A la font hi havia una piscina i, ja se sap, on hi ha piscina o aigua hi ha diversió! Aleshores, part del grup va continuar amunt direcció el Montcau, fins a la urbanització Safari, on després d'una pausa vam fer mitja volta. La baixada va ser ràpida, i abans de concloure l'excursió alguns vam seure a fer un refresc.

De pujada!
A la Font del Senyor, en Zeus té gran expectació!
Zeus en bomba!
Continuant amunt amb vistes magnífiques
Mitja volta...
El Balam i la Zuca, posant
Al llarg del camí vam disfrutar de molt bones vistes i és que ens va fer un dia espectacular. Tots els gossos es van portar molt bé i, ben segur, que van disfrutar molt. El Balam i la Zuca a la tarda van dormir com troncs!
Tarda tranquil·la...
Trobareu més fotos al facebook i aquí. Fins la propera!