divendres, 8 de novembre del 2013

Les tres bessones: Nala, Gala i Zuca

En un dels passejos matinals de CaLaZuca han coincidit les que jo dic que són com "Les Tres Bessones", i és que són molt igualetes! Val a dir que jo ja les veig molt diferents l'una de l'altra, perquè ja les conec força i per sort meva les tinc molt vistes. A més a més, tenen caràcters ben diferents i, conseqüentment, la seva manera de moure's i de fer les caracteritza.

Zuca (esquerra), Nala (dreta-davant), Gala (dreta-darrera)
De davant a darrera: Nala, Zuca i Gala

Us les presento d'una en una.

La Nala

La Nala

La Nala és una gossa de desconeguts defectes, ja que és tranquil·la, silenciosa, sociable, afectuosa, divertida, pacient, de bona fe, innocent, agraïda... Ja que per mi no és un defecte que t'aparegui amb un mitjó o una sabatilla a la boca, com dient: "Mireu-me jiji sóc trapella!". No m'ho empasso Nala, tu no ets dolenta! Només podríem dir que és una mica massa golafre... Però en resum, la Nala és una Santa (ja en fa la carona, oi?) i ens encanta que vingui a passar dies amb nosaltres! A més, amb la Zuca s'entenen molt bé, comparteixen l'afició per la pilota i per la natació.

La Gala

La Gala
La Gala és un altre tresor. És simpàtica, afectuosa, divertida, alegre, sociable, de bona fe... I també juganera, dinàmica, esbojarrada, trapella, golafre... En resum, la Gala és una explosió d'energia al mateix temps que una nena dolça i innocent. La Gala és molt jove i el seu caràcter esbojarrat n'és testimoni. Encara se la veu una mica patosa i inconscient dels perills, torno a dir, esbojarrada, tot i que després de vàries excursions amb ella ja la veig més segura i còmoda per la muntanya. De fet, he observat que sobretot a les primeres excursions es mostrava especialment atenta a l'entorn, coneixent el desconegut, aprenent. Fins i tot ha descobert que nedar és divertit (ja us ho vaig explicar aquí!).

La Zuca

La Zuca
Sé que aquesta no és en absolut la millor foto de la meva Zuca, però és la que li he fet a la sortida amb la Gala i la Nala... D'aquesta trapella no cal que expliqui gaire cosa, ja la coneixeu...


Doncs l'excursió amb les tres bessones ha sigut a la zona del Torrent del Castelló, perquè volia que la Gala tornés a provar de nedar per anar millorant la tècnica, aprofitant que aquesta vegada l'acompanyaven dues expertes de la natació sincronitzada. 

Trio a l'aigua!
Trio refrescant-se

A la ruta a peu la Gala era la que voltava més, endavant i endarrere, dreta i esquerra, mentre que la Zuca seguia el camí recta, transportant algun pal o pinya, i la Nala caminava sota els meus peus, més a poc a poquet. Sovint la Gala i la Zuca interaccionaven per jugar amb algun pal, mentre la Nala les observava, o bé "pasturava", molt típic d'ella. Semblava com si la Nala fos la mare de les altres dues jovenetes, les quals com a bones germanes jugaven amb pals, feien algun esprint, i quasi sempre caminaven juntes.

Gala i Zuca agafant un pal, la Nala tranquil·la
Gala i Zuca agafant un pal, la Nala tranquil·la

Gala i Zuca jugant amb un pal, la Nala les té controlades

Ha sigut una experiència especial anar amb "tres Zuques"! A la següent foto estic jo amb el trio.

D'esquerre a dreta: Zuca, Nala, Gala.





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada