dimarts, 28 de gener del 2014

Amb la Gala a la Mola

Els que ens seguiu al nostre perfil de Facebook ja sabeu que molts matins els comencem juntament amb la Gala. Dimarts dia 28 de Gener va ser un d'aquests dies, però aprofitant la festivitat universitària de Sant Tomàs de Aquino vam anar a fer una sortida més ambiciosa amb ella.

Gala i Zuca amb la Mola de fons, tapada per una boira
La ruta escollida va ser al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac. Vam fer una ruta circular d'una mica més de 14 kilòmetres ascendint la Mola des del pàrquing de l'Illa, a la carretera de Castellar del Vallès a Sant Llorenç Savall. Vam pujar per la Carena de l'Illa, des d'on se'ns regalaven unes vistes magnífiques, i vam baixar per la Canal de Santa Agnès. És una ruta amb una mica de desnivell, al voltant de 730m de desnivell positiu, però les dues campiones Gala i Zuca no van tenir cap problema per vèncer la distància.

Gala i Zuca amb la Castellassa de Can Torres de fons
La Gala
Gala i Zuca
Gala i Zuca i les dues branques
Ens va fer un dia molt bo, de Sol majoritàriament. A mesura que ens enfilàvem a dalt de la Mola anava apareixent la gebrada. A dalt, estava tot ple de gebre, però fins que no ens estàvem empassant mig entrepar no vam començar a notar el fred (a les mans), i de baixada, fins arribar a la Canal de Santa Agnès, déu ni dó el fred a les mans, fins i tot amb guants! Ara, la Gala i la Zuca del fred ni se n'adonaven, amb el seu abric de pèl...

Gala i Zuca a dalt de la Mola
Gala i Zuca a la Canal de Santa Agnès
Gala i Zuca ja a baix de la Canal de Santa Agnès

A Mas Dalmau les nenes van aprofitar per fer una capbussada a la basseta que hi ha. La Gala, que encara no ha millorat gaire la tècnica de natació, el que sí que ha perdut és la por a tirar-s'hi. No s'ho va pensar ni un segon!

Gala i Zuca, directes a la bassa de Mas Dalmau
La Gala sense por a l'aigua, esquitxant una mica...
Gala i Zuca
Així vam passar un molt bon matí, en un indret que a mi em té enganxada i amb molt bona companyia. Són tan maques!