divendres, 13 de desembre del 2013

Segon premi Concurs Fotogràfic de Motor Munich!

Passejant per Sabadell ens vam trobar amb els minis dels ànecs gegants... Conscient que existia "un" concurs, vaig intentar fer una foto divertida on sortís la Zuca, que no pot faltar a les fotos. La Zuca jeia quieta davant del Mini perquè jo li havia demanat, i mentrestant jo intentava fer una foto digna i original, però no me'n sortia... Al cap d'una estona, ella va començar a queixar-se i bordar, dient-me "Vinga, no tardis tant, que vull moure el cul!". I així va sortir la foto que vaig decidir enviar al concurs. 


Foto premiada amb el 2n premi al concurs fotogràfic de Motor Munich

En cap moment vaig imaginar que ens donarien un premi, més aviat pensava en què enviant-la col·laborava a la Marató de TV3. Però, evidentment, en saber la notícia ens va fer moltíssima il·lusió; estem molt i molt contentes que aquesta foto hagi agradat. Jo, en aquests morritos que posa la Zuca, li faria un petonet!



La Zuca i jo cel·lebrant el premi

Gràcies a Motor Munich, tant pel premi com per la festa d'entrega de premis i, sobretot, gràcies a Luz de Gas per fer l'excepció i deixar venir la Zuca a l'entrega de premis!


La Zuca a Luz de Gas abans que comencés la festa d'entrega de premis
Entrega del premi a la Zuca i a mi
La Zuca sabia que era el centre d'atenció




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada