dijous, 18 de juliol del 2013

Xerrada: "Viatjar amb gossos"

El dimecres 17 de Juliol del 2013 a la casa Baumann de Terrassa l'Oficina Jove va portar a terme una xerrada enfocada a oferir als joves una guia per viatjar. Primer es van donar pautes bàsiques i generals per viatjar i, a continuació, tres persones vam particularitzar, a partir de la nostra experiència, a fer un viatge amb furgoneta, a fer un interrail o a fer un viatge amb els nostres gossos. Endevineu quin tema vaig presentar jo? Sí... El dels gossos!

Basant-me en la meva experiència al Marroc amb la Zuca (podeu llegir-la aquí) vaig intentar reproduir una guia del que hem de tenir en compte quan planifiquem un viatge amb els nostres peluts. Per a què en pogueu fer una ullada, us adjunto la presentació










Com a viatge exemple què millor que la meva experiència al Marroc? Així que per acabar, vaig donar quatre pinzellades de tal viatge que per mi suposa una experiència inoblidable, i ben segur que per la Zuca també.








Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada