dilluns, 18 de febrer del 2013

Excursió amb gossos al Matagalls!

El passat diumenge dia 17 de Febrer vam apuntar-nos a una sortida al Matagalls organitzada per GosS.O.S y Equipo Border Collie. Vam ser un total de 8 gossos i 8 persones que vam compartir l'experiència. Va ser molt divertit! De fet, és inevitable somriure quan veus els gossos com bojos compartint, per exemple, curses i joc amb fulles, i sobretot en veure la seva felicitat pel fet de sentir-se lliures a la muntanya...

Grup al Matagalls
Part de la colla de gossos
Al Matagalls vam pujar des del Coll de Bordoriol per la Font dels Mosquits i vam baixar per la pista (track de la ruta a Wikiloc). La ruta requereix un mínim de forma física, ja que la pujada és laboriosa... però relativament curta. Per tant, amb paciència es fa bé. Un cop a dalt ja se sap, al Matagalls pot ser que tinguis unes vistes espectaculars o bé emboirat i, sovint, a dalt pica el vent. En el nostre cas vam trobar boira a dalt i força fred... Però vam gaudir igual!

A mig camí de pujada
Font dels Mosquits
Recomano totalment aquestes sortides grupals, ja que tant nosaltres com els nostres gossos ens socialitzem... Aniré publicant via Facebook i Twitter les sortides a què m'apunti i, ja sabeu, us animo a apuntar-vos-hi vosaltres també! I si vosaltres no podeu però us fa gràcia per al vostre gos, no dubteu en comentar-m'ho que me l'enduc encantada!

Mireu que bé que s'ho passen!

Zuca jugant amb un pal...